Ділове середовище домоглося запровадження електронного адміністрування повернення ПДВ. За відповідне рішення провідні бізнес-асоціації, промисловці і підприємці боролись не один рік. Адже питання прозорого та своєчасного відшкодування податку на додану вартість було однією із найболючіших проблем для бізнесу та однією з основних його вимог до держави. Поруч із цим, ділова громада очікує на беззаперечну прозорість роботи електронного реєстру та відсутність будь-яких елементів «ручного регулювання». Також аналогічна система повинна запрацювати і на митниці, де ситуація далека від прозорої. На цьому наголосили в УСПП.
«Проблеми із своєчасним відшкодуванням ПДВ вимивали обігові кошти багатьох підприємств, які і так відчували їх гострий дефіцит. За умов високих кредитних ставок (14% за НБУ, більше 20% в комерційних банках), відсутності стимулів до модернізації, постійних «новацій» в податковій системі (непрораховане підвищення мінімальної зарплати, високі штрафи), росту тарифів тощо така ситуація ставила під загрозу розвиток, а то і існування великої кількості компаній. До того ж, попередня система відшкодування цього податку була корумпованою та непрозорою», – каже президент УСПП Анатолій Кінах.
Навіть за даними самого Мінфіну, 50-60% всієї корупції в Державній фіскальній службі було пов’язано саме з непрозорим відшкодуванням ПДВ підприємцям. За минулий рік бізнесу було повернено всього 94,3 млрд. грн. А ось у січні цього року підприємці заявили найбільший обсяг відшкодування ПДВ за всю історію – 22,4 млрд грн.
«Це хороший сигнал, котрий, втім, не має залишатися поодиноким. Необхідна комплексна податкова реформа, програми сучасної підтримки індустрії, малого і середнього бізнесу, подальше зниження облікової ставки. Все це у комплексі дасть пожвавлення ділового та інвестиційного клімату, ріст ВВП в подальшому не на 1-1,5%, а на необхідні нам 5-7%», – вважає лідер вітчизняного ділового співтовариства.
Нагадаємо, завдяки реєстру кожен підприємець зможе відстежувати он-лайн виконання його заявки на повернення ПДВ. Якщо не було жодних зауважень, то податок відшкодовується автоматично максимум через 30 днів після заявки.
Відшкодування відбувається в хронологічному порядку та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця.
«Є підстави сподіватися, що наразі бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти. Але ділове середовище ретельно відслідковуватиме, як буде діяти автоматичний режим, готувати зауваження та пропозиції щодо покращення», – підсумував А.Кінах.
|
Новости рубрики:
Квіти у сучасній архітектурі: зелений тренд у дизайні будівель
Як продовжити бронювання працівників на підприємстві? Выгодные отличия двухслойных бумажных стаканчиков Les réserves internationales de l'Ukraine ont diminué jusqu'à 42,4 milliards de dollars Avantages pour les entrepreneurs de Kharkiv : comment cela affectera le budget de la ville Коворкінг та цифрові номади: як працювати віддалено в зручних умовах Knauf quitte le marché russe après le scandale de Mariupol Как выбрать мебель для переговорной комнаты или конференц зала |